lördag 17 augusti 2013

Tillfälligt avbrott

Hösten som så bryskt gjorde sin entre´i början av veckan har fått ett tillfälligt avbrott. 

När jag vaknade i eftermiddags låg mannen ute i trädgården och solade. Varm och skönt och vackert väder med andra ord.
Och just nu har vi en fantastisk sensommarkväll med blå himmel och en sol som påbörjat sin färd neråt från sin plats på himlavalvet.

Eftermiddagen har gått åt till att fira pappa som fyller 62 år idag, och jag har fått träffa mina små prinsessor igen. Fjärde gången på en vecka - vilken lyx. Det har varit en massa kalasande, och då blir det automatiskt att man träffas.
Sessorna fyllde år i måndags, lilla mamsen i onsdags, och så idag pappsen.


Mina prinsar och prinsessor

Så nu sitter jag här i fåtöljen och tar igen mig med magen full av god mat. Skönt med lite vila innan 10 arbetstimmar tar vid.

               Ha en fortsatt fin lördagskväll!
                       /Lotta

 

4 kommentarer:

  1. Oj, här kalasas det friskt! Fast utan surströmming, hihi.
    Ha en bra jobbnatt kära nattuggla!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det var tätt med kalas där! Vi har detsamma i oktober-december då de flesta i vår familj/släkt fyller år.
    Hoppas det går bra på/med jobbet!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Oj,kalas i mängder :)
    Kul att träffas. Och kalasa :)
    Kram!

    SvaraRadera