tisdag 6 augusti 2013

De lyckliga vinnarna...


Förra veckans lilla utlottning är nu avgjord! Efter en hjälteinsats av maken har det nu korats tre vinnare :). Eventuella klagomål skickas alltsåledes vidare direkt till honom - jag är helt oskyldig...


              Tredje priset = ett choklad gick till...


ANNSIPANNSI!!  Grattis Ann - jag tar det med till dig i september.

             Andra priset = två choklad gick till...


ÅSE!! Grattis till dig också Åse. Eftersom jag är i Ystad så gott som dagligen kan du få servicen med "lämning vid dörren" :).

Och så till sist, vinnaren som kammade hem storvinsten - TRE fina choklad är...

       Spänningen är oooolidlig eller hur? Vinnaren är...


...en glad norrländska, nämligen SUSANNE!! Tjohoo! Stort grattis till dig Susanne :). Skicka mig din adress så kommer ett litet paket på posten (för långt för "lämning vid dörren service").

Era adresser går bra att skicka till info@brunnshalsan.se.

Och ett stort tack till alla er andra också som var med och delade och kommenterade. Jättekul att ni ville vara med:)!






Så ännu en gång - ett stort grattis! Hoppas att chokladen kommer att ge er glädje och njutning.

                                 Ha det så gott i vår härliga sommarvärme!
                                                                        /Lotta

 

15 kommentarer:

  1. Hurra !!! Grattis till oss, vilken super duper duktig man du har, det gjorde han toppen bra.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till alla vinnarna! Smart att kunna lämna personligen dessutom :-) Till några i alla fall!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, avståndet avskräckte ju till någon av vinnarna ;)...

      Radera
  3. Va?
    Vann jag?!
    YIPPIE!!!!!
    Jag brukar sällan vinna!
    Åh, så glad jag blir!!!

    Tusen tack!!!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst vann du Susanne! Du vet - plötsligt händer det...

      Radera
  4. Grattis till alla glada, lyckliga vinnare!!

    Men din gubben din är inte min turgubbe...
    inte van jag choklad och inte van den röda ankan (om han nu är inblandad i det) :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han var väldigt inblandad i det där med ankan - han var nämligen ank-förare för den blåa ankan...

      Radera
  5. Pratest!!!
    Vann syrran men inte jag??? ;)
    Ett STOOORT grattis till vinnarna!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha! PILUTTA dej syster! ;)

      Radera
    2. Du får kanske vara så snäll och bjuda på "söstra di" Susanne?

      Radera
  6. Grattis till alla vinnarna!! (Även om det vore ännu roligare om JAG vann!) ;)
    Hoppas det smakar lika gott som det ser ut!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, visst är det roligt att vinna själv - men tänk på cykelturerna och de förlorade kilona. Kanske bra just i detta läget att inte vinna :)...

      Radera
  7. Grattis till vinnarna och tack för en fin utlottning :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv för att du ville vara med :).

      Radera