lördag 1 februari 2014

Som klippt och skuren!

Sandy Bay Cypern 2011

"Drömmer du om att arbeta utomlands? Är du utbildad till hud-, spa- eller massageterapeut? Eller kanske gruppträningsinstruktör? Då är du en av dem vi söker till våra Sunwing- och Sunprime-hotell i sommar".

Denna jobbannons läste jag förra veckan i Vings resetidning. Hmm, hade varit kul! Utomlands har jag alltid velat jobba. Men utbildningarna då?

Hudterapeut - check! Spaterapeut - check! Massör - Check! Grupprtäningsinstruktör - nope! Men så är jag utbildad Ving-reseledare istället, det borde ju kunna funka det med. (Glöm inte att du är sjuksköterska också tyckte mannen...).

S tyckte absolut att jag skulle söka, L tyckte att jag kunde söka - men nästa år när han hunnit lämna hemmet, och mannen blev jag inte riktigt klok på. Fick bara ett "jaha du..." från honom :). 

Vad tror ni? Hade en halvfet 40+ haft någon chans? Får kanske kolla upp det ;)...

Ha en trevlig lördagskväll! För mig väntar ytterligare en natt i den flashiga vårdverkligheten innan jag kan börja fira helg.

/Lotta

1 kommentar:

  1. Vågar man inte vinner man inget...
    Söka kan du alltid göra så får du fundera vidare OM du skulle få jobbet.
    Låter onekligen underbart.
    Kram!

    SvaraRadera