onsdag 12 februari 2014

Med yoga grodor i benen...

...är det INTE skönt att köra ett spinningpass vill jag lova!

Gårdagens TT blev inte helt på topp. Jag som längtade så efter att få sätta händerna i en redig lerklump igen fick tji - det var inte förrän nästa tisdag som kursen drar igång igen. Snopet, men så kan det vara ibland när man är för snabb.

Men det blev i alla fall middag med S och hans flickvän, och sedan ett härligt yogapass på det. Inte alls fel något av det!

I morse var jag uppe med tuppen och iväg till Friskis. Lade ett lite kaxigt "Spinningdax" som status på FB sådär kvart i åtta. 
Kvart i nio var jag inte lika kaxig - att köra ett spinningpass 12 timmar efter 26 yoga-grodor var ingen hit alls (jag är inte precis den mest vältränade bör tilläggas)...
Det brände som eld i "lårsingarna", och de är stora på mig (lårsingarna alltså), vilket betyder att det är väldans mycket att ha eld i :). Men nu har träningsvärken förflyttat sig upp i magen istället och den är oxå ganska stor, vilket betyder mycket ont där oxå...

Så nu blir det soffhäng för hela slanten för mig och min träningsvärk. En fin kväll passar jag på att önska er alla!

/Lotta

 

4 kommentarer:

  1. Men vad härligt att du är på gång! Morgonträning är banne mig inte det lättaste att få till. MYCKET lättare att man skall morgonträna på kvällen än vad det är när klockan ringer i arla morgonstund!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Soffhäng kan behövas lite då och då! Hoppas kvällen blev lugn och skön!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ajajajaj...
    Kör med soffhäng istället. Då slipper man träningsvärk ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Du är väldigt duktig och hurtig!

    SvaraRadera