torsdag 6 februari 2014

Att slutföra det som påbörjats


Jag har en tendens att kunna påbörja väldigt mycket, men är inte alltid så bra på att avsluta det jag påbörjat.
Eftersom jag nästan alltid har något för händerna (virkning, stickning, lera, trädgårdsarbete - you name it...) så kan det bli en hel del "nästanfärdiga" saker.

I förrgår avslutade jag arbetet med ett gäng vår och sommarväskor som jag virkat. De fick knappar och foder och blev så himla fina :).









Det är inte tänkt att jag ska behålla någon av dessa väskor själv, utan jag hyser en förhoppning att det skall finnas några hugade spekulanter som vill ha en handgjord och alldeles unik väska i sin ägo :). Vi får väl se...

Ikväll är jag trött, jag har jobbat mycket de senaste två veckorna. Gick av efter två nätter i morse, men har bytt mig till att få jobba imorgon natt igen eftersom jag vill vara ledig nästa fredag. Perfekt när man kan lösa saker enkelt och smidigt!

En kopp te, Jamie Oliver på 7:an - det är vad jag orkar med just nu :).

Ha det gott!

/Lotta

3 kommentarer:

  1. Hjälp, så duktig du är! Sticka, det kan jag men virka är det sämre med. Tur att du gjorde dem klara för det hade varit synd annars.

    SvaraRadera
  2. Jag är som du, startar en massa utan att slutföra dem. Idag slutförde jag ett projekt. Men ja... det blev mindre bra. Haha!

    SvaraRadera
  3. Men gud så fina dom blev! Verkligen jättefina!!
    När du står på Formex och visar upp dina "homemade" virkade väskor - då lovar jag att jag kommer att beställa av dej!!

    SvaraRadera