tisdag 25 februari 2014

Kick off

Så här, en vanlig februaritisdag fick jag för en stund gotta mig med lite smaker som för tankarna till Italien.


Jag var bjuden på MaKalösa Trädgårdars kick-off inför den kommande öppningen nästa vecka, och vi bjöds på Italien inspirerad meny. 


Det var väldigt gott, även om smaklökarna just nu är lite förkylningsbedövade. Men det var vackert att titta på, och man äter ju som bekant även med ögonen, så det smakfulla upplägget gjorde sitt till när gommen inte är helt på topp.



Fint och mysigt dukat gör inte det hela sämre - härligt att sitta bland grönskan och äta tillsammans med trevliga människor...


 
Jag tycker att det är så roligt att även jag räknas in i "staben" fast jag egentligen är lite mer av parasit. Det är ju lite ensamt på mina firmafester ;)...
Så ett stort tack till Karin som bjöd med mig, och som hade gjort så fint och mysigt till oss!

I övrigt känner jag mig fortfarande skruttig. Har lite allmän sjukdomskänsla i kroppen. Bara i natt också, sen kan jag vara sjuk.

Ha det gott!

/Lotta

 

3 kommentarer:

  1. Så gott och fräscht det såg ut! Italiensk mat är inte dum alls :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. mmm vad gott det ser ut, krya på dig nu. Och en stor styrkekram det är hårt att mista en fyrbent familjemedlem. Kram

    SvaraRadera
  3. Mums så mycket gott.
    Hoppas att du har kryat på dig nu.
    Kram!

    SvaraRadera