tisdag 18 februari 2014

Nu är den igång igen...


Ja nu är den äntligen igång igen den där keramikkursen! Jippi säger jag bara :). Som jag har längtat - ja, så mycket så att jag råkade vara där en vecka för tidigt förra tisdagen.

En tvålkopp som jag gjorde förra terminen fick följa med hem idag. Lite sned och vind, men jag tycker att den pryder sin plats där inne på handfatet.


"Sellgjort e´vellgjort" som det gamla skånska ordspråket säger :)...

 
Annars idag har det inte hänt så mycket - jo givetvis yoga ikväll förstås! Det blev på Friskis här hemma istället eftersom det är sportlovsstängt på yogastudion i grannstaden. För mig är det en känsla av både lyx och frihet att ha möjligheten att ha två ställen att träna på.
Och träna ska jag göra imorgon igen - kl 08.00 är det spinning fast det är lov och jag är LEDIG!! Vad har hänt? Har man kanske blivit "biten"??

Ha det gott alla!

/Lotta

3 kommentarer:

  1. Men åh, vilken fin! Sned eller inte.

    Kraaaaam Anna

    SvaraRadera
  2. Vilken jättefin tvålkopp!
    Haha, tala om att vara ute i god tid ;)
    Kram och ha en fin lillördag!

    SvaraRadera
  3. Så fin den är! Dessutom tycker jag det ska synas att något är handgjort!

    Kram

    SvaraRadera