måndag 7 oktober 2013

Ny sambo!

Igår blev det firande av min födelsedag. Lite försenat, men hinner man inte innan så gör man inte. 
En trevlig eftermiddag med "go´fika", och så fina paket till mig :).

Blommor, choklad, fågelbad, gummistövlar fast utan skaft - typ gummiskor, pengar och så blev det en ny liten sambo...


Så fint han kommer att lysa upp i vintermörkret! Tänk så mysigt att göra ett yoga pass upplyst av och i sällskap av honom...

I natt väntar jobb, och imorgon är det "TT" = Toppen Tisdag. Först keramikkurs, sedan middag med S, och till sist ett yoga pass på det. Fina saker det :)!

                   Ha en fin höstvecka alla!
                            /Lotta

6 kommentarer:

  1. Så fin han är och vilken trevlig tisdag som väntar. Jag ska också på kurs i morgon. Eller en mindre inspirationsförmiddag. Inte fel det heller :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vilken fin sambo!
    Ha en bra jobbnatt nu då och en fin TT :)
    kram

    SvaraRadera
  3. Hihi, jag som trodde att du gått och skaffat ett husdjur!
    Men Buddha var väldigt fin han med. :)

    SvaraRadera
  4. Vilken fin yogakompis och så fint han lyser upp!
    Min tisdag blir nog inte speciellt speciell, men vem vet!?

    Jag har fått proverna av dottern men inte testat dem än.
    Lovar att återkomma när det är gjort (just nu ligger de
    kvarglömda på jobbet... )
    Kram

    SvaraRadera
  5. Stort grattis i efterskott! :-)
    Buddhor har vi också ett par stycken här hemma. En trevlig snubbe med helt rätt inställning till livet. :-)
    sv:
    Ja, den r som ett snabbt läppstift. ;-)

    SvaraRadera
  6. Den kompisen kommer att sprida ljus och glädje.
    Kram

    SvaraRadera