måndag 14 oktober 2013

Det goda livet

Det har jag levt idag, det goda livet alltså. Bara haft det bra. Jag njuter verkligen av min nyvunna frihet - att faktiskt ha lediga dagar.

Att kunna träffa en fin vän, göra något kul och äta något gott tillsammans, och samtala om det stora och det lilla i livet.

Dagens lunch
Imorgon fortsätter jag på den inslagna vägen. Det goda livet fortsätter...

                 Ett gott liv till er alla :)!
                                                                 /Lotta

5 kommentarer:

  1. Så skönt för dig att få ta hand om dig själv och ladda batterierna på bästa sätt.
    La dolce vita är inte så dumt ;)

    (jag håller just nu på att provköra dina dofter och återkommer)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Att kunna leva det goda livet är att leva lite mer. Njut av dagen. Kram Åse

    SvaraRadera
  3. Låter helt fantastiskt!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. En riktigt härlig dag alltså!
    Och lunchen såg ju inte ett dugg "syndig" ut!

    SvaraRadera
  5. Ja, det är gott med lediga dagar. Det har jag en hel del av, tack vare mitt braiga nattschema :)
    Kram och njuuut!

    SvaraRadera