torsdag 17 oktober 2013

Aj!

Vaknade i eftermiddags med världens huvudvärk
Ni vet en sådan som gör att det känns som om huvudet sitter fastborrat i axlarna, och som känns som om man har en trång plåthjälm på sig.
Värk ner över höger öga och kind - inte bra! Migränvarning på det...
Lite visset känns det allt.

Visset...
Lite egenvård i form av älgörtstinktur, värmande och cirkulationsökande olja som masseras in på nacke och axlar, lite vila och gott te så ska det nog kunna ordna till sig (bara migränen håller sig borta).

12 timmar tills jag får gå och lägga mig...

                          /Lotta

3 kommentarer:

  1. Usch då...hoppas du klarade dig undan migränen!

    Yoga har jag alltid velat prova. Tror det skulle vara riktig bra för mig. Om något år är jag nog lite friare i tider och så då den yngsta snart kan klara sig själv en timme under kvällstid. Just nu är det mitt största problem, då jag inte har så mycket egentid. Men det ordnar sig.-)!

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  2. Men fy, stackars!!!! Hoppas att den har gett med sig nu och att din dag i morgon börjar bättre :)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Det är verkligen ingen trevlig känsla att vakna till. Kram

    SvaraRadera