fredag 21 september 2012

Tekniskt geni

... kan jag inte precis skryta med att jag är!

Jag har som bekant en blogg som jag själv startat, jag kan lägga upp bilder på den. Jag har en Facebooksida för Brunnshälsan som jag själv har startat upp. Den kan jag med nöd och näppe lägga upp bilder på. (Igår var första gången jag lyckades ladda upp bilder från telefonen via datorn - helt utan hjälp av någon!!)
Jag har en hemsida som jag själv kan uppdatera och hjälpligt lägga in bilder på. Detta sammantaget är STORT för mig.

Men där går gränsen för mitt tekniska kunnande i cyberspace...

Igår fick jag en kommentar från en gó läsare om att det är joxigt att lägga kommentarer till mig för att jag har någon sorts ordverifiering (ni vet en sån som ser ut som om man dragit in ett helrör vodka när man läser det), som man måste göra för att kunna publicera sin kommentar. Hade icke en aning!! Kanske inte så konstigt att det mest är "blogg-proffs :)" som kommenterar...

Jag kan inte pynta bloggen med en massa trevliga saker längs med sidorna - så som man kan se i många bloggar. Ser fint och proffsigt ut tycker jag. Och jag vet inte hur man gör för att länka till andra fina och roliga bloggar som jag följer. Jag kan inte "rita" och fixa så där coolt som vissa gör... Ni som vet - snälla hjälp!!

Men jag tror att jag i alla fall lyckats få bort det där med verifieringen (så nu är det fritt fram att lämna MASSOR med kommentarer...) 

Så nu väntar teknik-snillet spänt på support :)...

                        Lev väl!
                        /Lotta
 

2 kommentarer:

  1. Men det måste jag ju prova...om du verkligen lyckades få bort det där möget...

    SvaraRadera
  2. Jaaaaaaaaa!! Men det gör ju SÅ´N skillnad!! Guuud så skönt att slippa trixa med det tramset!!
    Och tänk att du inte visste om att du ens hade det??
    Och jag som retat mej halvt fördärvad på det i ett år snart...om jag bara vetat!!

    Men nu ser vi framåt!
    Nu tänker jag kommentera VARENDA gång jag är inne och läser! Så det så!

    Stor fredagskram!

    SvaraRadera