tisdag 25 september 2012

Så bra!

Vaknade igår upp till denna utsikten...




... med denna "frukosten" på sängen...
Var tillbringade jag då min födelsedag?
Jo på...
Mannen överraskade med att ha bokat en övernattning, god mat och SPA-upplevelse för oss båda. Gårdagens omtalade klänning satt fint, vinet smakade HIMMELSKT (men vad annat kan det göra efter ett helt år i "avhållsamhet"...)och rummet var så fint!
Så jag har därför bestämt att jag fyller 40 nästa år igen! Vill liksom ha en favorit i repris :)...

Ett stort och varmt tack för alla glada och fina kommentarer efter gårdagens inlägg! Nu åker jag iväg på en veckas kurs, så då kommer det inte att bli några uppdateringar här på bloggen, men nästa vecka ses vi igen!

                        Lev väl!
                        /Lotta

3 kommentarer:

  1. Men vilken hääärlig överraskning!!

    SvaraRadera
  2. Vad underbart och romantiskt!
    Vilken vy!
    Ja..det är nog bäst att fylla 40 år resten av livet ;)
    Kram!

    SvaraRadera