onsdag 27 november 2013

Ört-, aroma- och samtalspedagog...

...med ekologisk inriktning. Det är jag nu.
I veckan som gick avslutade jag denna (faktiskt alldeles unika) utbildning som jag påbörjade för snart två år sedan.

Vad blir du? Vad ska du ha den till? Ska du jobba med det? Dessa är väl de tre vanligaste frågorna jag fått höra när utbildningen kommit på tal. Mina svar; 1: En bättre människa. 2: Vet inte. 3: Kanske.

Sedan jag kom hem i söndagskväll har jag hunnit med både en arbetsnatt, keramik/yoga tisdag och idag jobb i lilla butiken hela dagen. Och nu känner jag mig lite vissen, kanske som jag är trött...

Veckan som gick i bilder...








En fortsatt fin onsdagskväll till er alla!
/Lotta

6 kommentarer:

  1. Som du jobbar och står i är det inte konstigt att du är trött.
    Försök att ta det lugnt i helgen nu <3
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Grattis till din nya långa titel. All utbildning är nyttig på ena eller andra sättet. Vad vi sedan använder den till behöver man inte veta på en gång. Vissa saker ska mogna fram. Vila du upp dig. Trist att det regnar. Jag känner ingen adventkänsla. Kram

    SvaraRadera
  3. Det lät som en intressant titel. :-)
    sv:
    Ja, du, det krävs mycket träning för att få det att sitta.
    Nämen, Volbeat! Dem vill jag också se ju!!! :-O

    SvaraRadera
  4. Gratulerar!! Men du är väl redan en bra människa, går det att bli bättre? I och för sig känner jag dig inte så väl, men vad jag sett/hört så....
    Du är ju i farten jämt så jag förstår om det känns lite motigt nu.
    Och när man väl är klar med en stor uppgift går luften liksom ur en.
    Men grattis till hårt slit och gott resultat!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Herre gud! Om jag hann med hälften av vad du gör så skulle jag varit däckad...

    Här finns det ingen som helst extraenergi. Jag går på sparlåga. Det behövs lite snö för att jag ska leva upp igen.

    Energikram till dej! <3

    SvaraRadera
  6. Ett stort grattis kära Lotta! Vad roligt! Och utbildning är aldrig fel eller bortkastad tid. Utbildning är något som berikar livet. På alla sätt och vis. Så heja dig och ett stort grattis!♥

    Jag hoppas du mår bättre och tar hand om dig vännen? Sköt om dig!

    Kram Lotta

    Ps. Så fina bilder från din vecka.

    SvaraRadera