tisdag 24 september 2013

Vilken dag!

Då kan man lägga ytterligare ett årtal till sitt "CV". 41år... 

Pågarna här hemma har undrat x flera idag om det känns bra att vara så gammal?? 
Japp - absolut toppen! Men det hade känts bra att kunna dra lite i bromsen, tiden springer iväg så himla fort att man inte riktigt hinner med.

Dagen har varit bra. Den inleddes med att jag lade mig klockan åtta i morse, och efter knappt fyra timmars sömn ringde väckarklockan obevekligt. Rise and shine!!

Jag styrde kosan till Ystad. Tisdag - keramikdag... Efter det sammanstrålade jag med sönerna och vi gick på restaurang och käkade lite tillsammans (mannen skulle på föräldramöte i yngstens klass, därav hans bortavaro). Efter detta var jag på ett 90 minuters kundaliniyoga pass. Najs som sönerna så vackert uttrycker det!

Mina "gäster" idag - mitt hjärtas älskade!

Och nu har jag landat här hemma i fåtöljen. Nöjd och glad efter en bra dag :). Men sängen kallar riktigt högt! Fyra timmars sömn sätter sina spår...

                 Så nu - natti natti till er alla!
                            /Lotta

9 kommentarer:

  1. Grattis än en gång!!
    Fina grabbar du har :)
    Kram och gonatt!

    SvaraRadera
  2. Fyra timmars sömn är en utmaning! Men en fin födelsedag med finaste sällskapet fick du :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajamensan, visst fick jag!
      Så lite sömn funkar om man bara har en jobbenatt.

      Radera
  3. Grattis i efterskott!
    Vi nattjobbare har det inte lätt, tyvärr händer det ju på tok för ofta att man inte får mer sömn än så. Det är ett under att man kan gå och stå trots detta. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Håller med ang sömnen - ofta blir det i underkant. Har haft en lång period nu när jag vaknar vid middagstid, och kan inte somna om även om fler arbetsnätter väntar. Hoppas verkligen att det vänder snart...

      Radera
  4. Jag ber att få gratulera och ber om ursäkt för dröjsmålet....
    Gammal???? Vänta tills du blir dryyyyyyygt 50.... då blir
    det tufft att hålla jämn takt med er ungdomar!
    Kram o grattis igen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Det är sönerna som tycker att jag är gammal. S'jälv tycker jag att jag är ungdomen personifierad ;).
      Kram!

      Radera
    2. Så mysigt att få rå om båda sönerna sådär!!
      Låter som du/ni hade en skön dag!

      kram!

      Radera