onsdag 4 september 2013

Mjuk o go´


I kväll har jag haft en workshop igen. Temat denna gång var "Mjuk o go´", vilket innebar att vi gjorde hudvårdsprodukter som gör en riktigt mjuk o go´.

Kroppsskrubb, bivaxlotion och läkesalva koktes och blandades, och riktigt hudvårdsgodis fick se dagens (eller kvällens) ljus. Och som vanligt - så roligt att hålla dessa små kurser. Tror minsann att det är min grej! Nästa vecka är det dags igen - då är det ansiktsvård som står på schemat :).

I övrigt; Basseluskerna har nog snart tackat för sig. Jag har hostat väldigt lite idag. Men jag har en sån märklig värk liksom INNE i lungorna. Känns väldigt obehagligt faktiskt. Och så är jag så himla trött! Men det tar väl lite tid att hämta sig efter en sån körare.

Nu ska jag ägna mig åt att hålla både tummar och tår ända tills i morgon förmiddag. Yngste sonen ska skriva upp inför sitt moppekörkort imorgon bitti. Hoppas verkligen att det går bra!

Och så har jag ledig dag i morgon. Efterlängtat!

                      God natt alla goa´!
                          /Lotta

2 kommentarer:

  1. Du är otrolig!!
    Om jag känner mig trött och hängig så går jag förmodligen på jobb och gör min plikt men när jag kommer hem är det inte mycket aktivitet i såna lägen.
    Håller tummen för lillkillen ;)

    SvaraRadera
  2. Spännande med moppekort. Snart är det dax för körkort för min äldsta dotter. En nervös mamma sitter snart och biter på naglarna ;)
    Idag är jag också ledig. Underbart!
    Vad bra att du mår bättre nu.
    Kram!

    SvaraRadera