måndag 23 september 2013

Veckan som gått...


Så är den till ända - den näst sista kursveckan av den tvååriga utbildningen jag går. Det är med stor sorg i hjärtat jag tänker på att det bara är ett tillfälle kvar att träffas på detta unika sätt.

Men det är stor glädje och tacksamhet som ryms i själ och hjärta på mig när jag tänker på att jag har fått ta del av denna unika resa. En resa som fått mig att växa som människa, som får mig att bli hel. 


Veckan har varit fantastisk i vanlig ordning, men väldigt omtumlande. Det blev inget med de guidade meditationerna, utan samtalspedagogik är vad vi ägnat oss åt. En annorlunda form av denna pedagogik skulle jag tro. För mig fungerar det som terapi.

Vädret har varit alldeles enastående, och hösten har visat sig från sin allra soligaste sida. Många och långa skogspromenader, svampplockning, tidiga joggingturer, god mat, tillverkning av härliga hudvårdsprodukter, ljuvliga djur och de bästa av människor.



Blev till en god middag...



Hudvård att älska...

Jag hade tänkt att bjuda er på fler bilder, men det är något som är knas - jag får inte det till att funka med fler.

Nu ska jag strax bege mig till jobb. Hade faktiskt hellre stannat hemma, för i morgon är det ingen vanlig dag... Det är min födelsedag :)!

                    Ha en fin måndagskväll!
                             /Lotta


1 kommentar:

  1. Vilken härlig vecka du har haft och så födelse dag på det med! Hoppas det blir en fin dag :-)

    Grattis en dag för tidigt!

    SvaraRadera