onsdag 28 november 2012

Julbord

Idag har jag varit butiksbiträde på Brunnshälsan hela dagen. Oj vad jag har varit effektiv och fått mycket gjort!!

Tanken var att jag skulle hunnit få mycket mer mer gjort, men tidsoptimist som jag är så blev det precis som vanligt...

                Men jag fixade ett julbord :)!

Brunnshälsans julbord
Kanske inte av det traditionella slaget, men med mycket godsaker och nyttigheter för både hud och mage (lite onyttigheter oxå...).

Mmmm -gott!
Fin  ekologiska kvalitetschoklad från Vivani, ekologiska vaniljstänger, ekologiskt vaniljpulver, ekologiska kanelstänger, ekologiska kryddor som kanelpulver, kardemumma, ingefära och nejlikor. Perfekt för julens bak, matlagning och pyssel. Det blev mycket av det ekologiska här - men det är enda alternativet. Traditionellt odlade och framställda kryddor är HÅRT besprutade, så det är ett stort no-no från min sida!!

Fantastiskt god vit choklad!
"Himmagjorda" stickade pulsvärmare i ull, aromalampor med eterisk olja som doftar av julens kryddor...

Juldoft
Vackra ljuslyktor, väldoftande potpurrier, presentförpackningar med ekologiska hudvårdsprodukter från Dermanord/Maria Åkerberg. Listan kan göras lång på vilka godsaker du kan avnjuta på Brunnshälsans julbord.

Och som om detta inte skulle vara nog så fick jag ett REA-fnatt!!

Från och med i morgon får du 30-50% RABATT på stora delar av butikens sortiment! Kläder, smycken, väskor, väggord, keramik och övrig heminredning - you name it...

Så passa på att göra era julklappsinköp nu, bättre erbjudande på kvalitetsgåvor tror jag inte ni kan hitta i vår lilla stad :)!

                            Varmt välkomna!
                               /Lotta

1 kommentar:

  1. REA INNAN jul!! Vilken lyx!

    Hoppas många tittar in och passar på att handla sina julklappar då!!

    Så fint du ser ut att gjort det på "lilla julbordet"! Önskar så att jag hann kika förbi...
    Kram!

    SvaraRadera