fredag 9 november 2012

Hoppsan!!

Fredag igen! Veckorna bara rusar iväg, och jag tycker att jag har lite svårt att få grepp om tiden. Nyss var det sommar, och innan man hann blinka så hade det blivit höst. 
Nu är vi väl i det som kallas "senhöst" och närmar oss vintern med stormsteg.

Varje sensommar/höst har jag ett måste. Något som jag inte kommer undan. Idag fick jag svart på vitt att jag missat detta måste - och nu har jag körförbud på min bil...

         HOPPSAN!!Missat besiktningen...

Så nu får "fordonet bara användas för färd kortast lämpliga väg till en verkstad för reparation, eller till ett besiktningsföretag för besiktning".

Jaha, så det blir väl för mig att damma av stålhästen eller använda mig av apostlahästarna några dagar. Och jag som är rädd för hästar...

Nu väntar jobb på nätterna och sömn om dagarna hela långa helgen, och besiktning kl 07.20 på tisdag :).

Höstmorgon på YSB


       En härlig och mysig hösthelg önskar jag er alla.

                         Lev väl!
                         /Lotta
               

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar