tisdag 22 maj 2012

Hemma igen!

Nu är jag tillbaka igen efter två veckor i exil från jobb, datorer, internet och telefoner. Så välgörande för både kropp och själ!!

För två veckor sedan var jag på kurs. Omgiven av fantastisk natur och fantastiska, kärleksfulla människor. Ätandes god mat, sovandes innan klockan tio på kvällen. Lugn, ro och stillhet varvat med mycket skratt, och inte att förglömma mycket kunskap att ta in och göra till sin.

Förra veckan tillbringade jag på Rhodos, jäsandes på en solstol med en bok i handen :)...
Men nu är jag åter i "verkligheten", och det har väl sina fördelar det också. (Men jag har ännu ett visst motstånd till att vilja se dessa fördelar. Vill liksom stanna kvar i det loja ledighets-ruset ännu ett litet tag...)

Imorgon är jag åter i tjänst på salongen, men har hunnit med en snabbvisit där idag. Var tvungen att kolla in de nya kläderna som kommit när jag nar borta. Och oj så vackra!!



Så otroligt välgjorda med otroligt många handsydda detaljer!!
Jag är inte så världsbra på att fotografera, men har försökt mig på närbilder på detljerna...



Så för er som fortfarande inte har varit i butiken (och har ett geografiskt avstånd som tillåter det) - nu MÅSTE ni bara komma!! Sommarens absolut vackraste tunikor och klänningar hittar ni på Brunnshälsan, och det finns endast ett fåtal av varje modell, så du blir ganska ensam om att bära dessa vackra plagg :).

Varmt välkommen!

                                                      Lev väl!
                         /Lotta

2 kommentarer: