onsdag 23 november 2011

Äntligen!!

Brunnshälsan har blivit med blogg! Efter långt och moget övervägande har detta blivit av. Mitt förhållande till datorer och cybervärlden har avskräckt mig, men som någon klok människa har sagt; "Man måste våga hoppa för att kunna flyga"... Och det är det jag har gjort här och nu - tagit ett jätteskutt rakt ut på en flygfärd i den för mig relativt outforskade "cyberspace". Och med en önskan om att kunna göra en blogg med både inspirerande text, och så småningom även bilder :)...

Jag som skriver heter Lotta, och driver Brunnshälsan sedan sju år tillbaka. Brunnshälsan är en ekologisk hudvårdssalong, där vi bejakar allt som är grönt och skönt! Allt från behandlingarna till Eko-butikens produkter är naturliga, ekologiska och helt fantastiska för både kropp och själ.

I denna blogg kommer du att bjudas på allt ifrån tips på hur du kan göra för att stötta och vårda både din inre och din yttre hud, till recept på hur du gör din egen hudvård, information om nyheter och inspirationskvällar på Brunnshälsan samt mycket, mycket mer!!

Varmt välkommen att följa med mig in på en resa i örternas och allt det gröna, skönas värld!

2 kommentarer: