tisdag 14 januari 2014

På höjden...


Gårdagens bild uppskattades här på bloggen. Kul! 
Den är tagen med min mobil en tidig morgon i början av december. Jag var på väg hem från jobb, och blev helt betagen av den vackra himlen med solen på väg upp. Så jag var helt enkelt bara tvungen att stanna bilen, hoppa ur och föreviga ögonblicket.
I brist på bilder till dagens inlägg får ni alltså samma morgonhimmel, fast denna gång på höjden :).

Dagen har gått i ledighetens tecken. En tur med S till Lund för tandläkarbesök, men det blev även till att fika och sedan ett tillfälle för honom att övningsköra tillbaka till Ystad. Han är riktigt duktig, och jag funderar knappt över att det är övningskörning han pysslar med. En mysig eftermiddag! (Eller hur Ba?)

I kväll blev det ett yogapass på Friskis igen. Stelheten efter rivstarten med en massa spinning börjar ge med sig vilket jag tackar ödmjukast för. Gillar inte känslan av att vara smidig som ett kassaskåp! Alltså en mysig kväll också...

Morgontimmen i morgon blir nog inte lika mysig. 
I ett MYCKET svagt ögonblick bokade jag spinning klockan åtta i morgon bitti! Hjärnsläpp kan man kalla det. Fortsättning följer...

/Lotta


 

1 kommentar:

  1. En ledig dag men mycket på schemat! Hoppas du tar en dag till att göra ingenting med.

    SvaraRadera