söndag 5 januari 2014

Jag skulle så mycket...


Jobbhelgen är avklarad, en lite kortare variant med bara två nätter. Faktiskt ganska skönt att "gå av" på söndagsmorgonen istället för måndagsmorgon.

När jag vaknade idag hade jag väldigt många föresatser att göra en himla massa saker. En promenad i friska luften, baka fröknäcke, göra juicer till imorgon och så stryka mig igenom en bautatvätt.
Vad blev det av allt detta då? Absolut inget alls! 
Jag har varit och handlat och middag är på gång, i övrigt kommer det inte att bli ett jota mer gjort av mig idag.

Men det är konstigt - att när man vaknar kan man vara så fylld av energi, och sedan som en vindpust är den borta.

En annan som inte heller fått något gjort idag är L. Han har varit i Kinna och spelat handbollscup i natt. Första matchen klockan 19 i går kväll, och sista kl 07 i morse, och det var finalmatchen - som killarna VANN!
Stort grattis till pågarna i IFK Ystads P97/98 :)!!
Men vilket stålleprov att spela handbollscup på natten... 
Det tar minsann ut sin rätt, och L har legat däckad på soffan hela eftermiddagen, trots idoga försök från föräldraparet att få liv i honom :).

Ha en fin trettonafton!
/Lotta

 

 

3 kommentarer:

  1. Stort grattis till stollevinsten! Eller vinsten i stollecupen snarare.
    Här blev inte heller mycket gjort. Vet att på tisdag kommer jag att ångra allt jag inte gjorde - tror jag.
    Kram o god kväll!

    SvaraRadera
  2. Grattis till grabbarna!
    När jag jobbar helg så går jag alltid av på söndag morgon. "Gå av" dagen är ingen dag jag gör speciellt mycket. Då är man rätt så seg :P
    Fin trettonafton till dig med!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag har inte heller fått ett sk-t gjort på alla mina lediga dagar! Det har varit ett helt galet slappande, så jag tycker nästan det ska bli lite skönt (trodde aldrig jag skulle säga det!) när det blir vardag igen! Jag blir så otroligt försoffad när jag inte har några rutiner!

    God fortsättning på dej å din familj! Kram!

    SvaraRadera