fredag 31 maj 2013

Kort o gott

Det är mycket nu. Väldigt mycket. Jag har svårt att hinna med och räcka till. Är just nu inne i en sån okristlig period med 1 ledig dag av 21 möjliga. Inte bra. Inte bra alls! Jag känner att jag faller, och jag faller hårt. Blir väldigt destruktiv gentemot mig själv.

Men jag försöker att njuta lite i min trädgård. Små stulna stunder...
Och igår var jag på seans. Medium kom med löfte om en ljusare framtid för mig. De tre närmaste månaderna kommer att bli riktigt, riktigt bra.

En trevlig helg till er alla. Själv ska jag i vanlig ordning jobba...

                              Lev väl!
                              /Lotta
                             

2 kommentarer:

  1. Oh hjälp, varför jobba så mycket?
    Ta hand om dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Då håller vi tummarna, att mediumet har rätt!
    3 bra månader låter inte alls fy skam! Kram!

    SvaraRadera