onsdag 8 maj 2013

Jag blir galen!!

Jag blir galen när tekniken strular och jag inte förstår vare sig varför den strular eller vad jag ska göra åt det!!

Det funkar inte med bildöverföring till bloggen från min dator, och det funkar inte med direktöverföringen av bilderna i mobilen heller. Morr!!

Hur kul är det att blogga utan bilder? Ibland kan det vara ok, men själv gillar jag bilder i blogginläggen. Så just nu kan det bli lite tunnsått här på bloggfronten, tills jag har löst problemet. Men är det någon av er som har haft samma problem? Kom gärna med tips i sådana fall.

Så - färdig gnällt från mig nu. Nu väntar ännu en jobbnatt... 

                             Lev väl!
                             /Lotta

2 kommentarer:

  1. Förra gången det strulade för mig med bildhanteringen bytade jag till google chrome som webbläsare och då fungerade det alldeles utmärkt igen. Så har du inte chrome är det värt ett försök (eller ngn annan webbläsare).

    Hoppas det löser sig.

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset! Ska absolut testa. Kan driva mig till vansinne när det inte fungerar...

      Kram!

      Radera