lördag 4 maj 2013

Lördagsfix

Så mycket man hinner med en ledig lördag när man ser till att komma ur sängen i tid.   
Som att lära en vän och kollega hur man vaxar ben, färgar ögonfransar och bryn, och hur man plockar bryn. 

Som att baka två satser av världens godaste knäckebröd. 
Knäckebröd på "G"

Som att tömma 33 säckar jord i min nya fina odlingsbädd - och sedan plantera en massa härligheter och så morots- och rädisfrön.

I väntan på att planteras

33 säckar jord...
 
Mitt lilla trädgårdsland


Som att laga och äta en god middag tillsammans med familjen. En meny för dom, och en för mig som detoxar.

Ugnsbakade rödbetor, fetaost och grönsaker- Detoxmat!!


Som att göra en god efterrätt till oss. Varma chokladbakelser till herrarna och jordgubbar till mig.

Mums!

Varm chokladbakelse med "rinnig mitt"


                 Och nu - FAVORITFÅTÖLJEN :)...

Ha en fortsatt fin kväll alla fina människor där ute i cyberspace.

                           Lev väl!
                           /Lotta










2 kommentarer:

  1. Oj vad du hann en massa! En härlig dag...
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajamensan! Ibland é man riktigt effektiv :).

      Radera