lördag 16 mars 2013

Stjärnöga

Min familj är en viktig del av mig och mitt liv. Min man och mina pojkar.
Men vi har även två små fyrbenta familjemedlemmar som är ack så viktiga för oss övriga. Dessa två små herrar skänker oss väldigt mycket glädje, och är ofta föremål för skratt och samtalsämnen.

Lilleman
Lilleman är min lille kaninkille, och sedan har vi ett lite mer gemensamt djur...
Donut
...Donut, som är en väldigt snygg liten marsvinskille. 
Ibland har har jag kommit på mig själv med att undra vad de tänker, om de tycker att de har det bra osv. Utifrån "observationer" i dagliga livet kan jag säga att det känns som öm de trivs utmärkt. Äter, sover, leker, blir ompysslade och klappade. Men ändå - det kunde vara kul att veta...

Så gissa om jag blev glad när tillfälle dök upp för mig att kunna få veta detta? En klok kvinna med ett öppet sinne gav erbjudandet om att kommunicera med våra små djur. Men jag måste erkänna, att först så drog jag lite på det. Var lite feg. Tänk om dom skulle förmedla något jag inte ville veta? Dom vill kanske inte alls bo hos oss?? Men efter ett par veckors betänketid bestämde jag mig för att sätta mig över mitt ego. 

Sagt och gjort! Efter ca en halvtimmes kravlande på golvet med lock och pock för att få djuren att vara något så när stilla så att jag kunde ta ett foto på dom där deras ögon var väl synliga, så lyckades jag (med hjälp av mannen oxå). Bilderna är de ni ser här ovan. Dessa mailade jag sedan till Lena (som djurkommunikatören heter). De enda uppgifter hon behövde utöver fotona var djurens namn och ålder. 

Hon tar sedan kontakt med djuren på telepatisk väg, och frågar om lov till att få kommunicera med dom. Ett par dagar senare ringde hon till mig och läste upp vad hon fått till sig. Döm om min förvåning när grej efter grej stämde. Så precist!! Såna detaljer som ingen vet... Och även detaljer som stämmer så väl in på djurens personligheter och beteenden.

Nu vet jag att en hel del av er som läser tänker typ "trams", eller "det tror jag inte på" eller "det är omöjligt". Men till er har jag en fråga; Firar ni jul? Ja, antagligen. Men till nästa fråga då; Tror ni på jultomten? Eller på Jesus som ju är den egentliga anledningen till att vi firar jul? Nä, antagligen gör de flesta av er inte det heller. Men jul det firar alla eller hur?
Varför då inte gå "outside the box", och prova detta? Det finns så mycket mer än det vi flesta ser och kan uppfatta. Och så finns det om som kan uppfatta sånt som de flesta av oss inte gör...

Lena
Känner du att du blir nyfiken eller vill komma i kontakt med Lena så hittar ni henne här. Hennes företag heter "Lena Stjärnögas  Djurkommunikation", och på hemsidan finns all information om hur en konsultation går till.

Jag kan i alla fall varmt rekommendera er att ta kontakt med era djur via Lena!

                              Lev väl!
                              /Lotta

2 kommentarer:

  1. Tack för din kärlek och öppna sinne ovh dina underbara djur

    SvaraRadera
  2. Spooky! Och samtidigt coolt!
    Men, precis som du säger...läskigt vad dom kan tänkas berätta! :)

    SvaraRadera