onsdag 27 mars 2013

Ikväll händer det!

Ikväll tror jag absolut att det kommer att hända! Att jag passerar 10.000 besökare här på bloggen :). I skrivande stund står den på 9991 besökare.

Bloggens ettårsdag passerade obemärkt, men 10.000 besökare är absolut värt att firas tycker jag. Som ni kanske varit uppmärksamma nog att se, så har jag bytt namn och lay-out på bloggen i går kväll som ett led i detta firande. Jag hoppas att ni läsare ska trivas med denna förändring - själv blev jag väldigt nöjd.
Jag tror att bilderna kan göras mer rättvisa med en vit bakgrund istället för en grön, plus att jag kan använda olika storlekar på bilderna också.

Efterhand som bloggen formats har den ändrat inriktning. Från början var den tänkt mest som en förlängning av Brunnshälsan,men den har sedan blivit mer och mer "Lottas" istället. Därför tycker jag att namnet "Mitt (eko)liv" passar bättre.

Men åter till firandet! Jag tänkte att det kan vara kul med ett lotteri... 
... så jag lottar ut ett ekologiskt doftljus från danska Munkholm. De finns med dofterna Vanilj, Choklad och Forest. Skulle du inte ha turen att vinna detta, så har du chansen på ett ekologiskt tvål från samma tillverkare eller ett litet paket för ditt hemma-SPA fyllt med härliga produkter ur Maria Åkerbergs sortiment.

För en lott: Lämna en kommentar till detta inlägget om vilken doft på ljus du skulle vilja ha om du vinner.

För två lotter: Länka till detta inlägg (gärna med bilden) från din blogg, samt lämna kommentar om vilket doftljus du skulle vilja ha.

På lördag 30/3 kl 12.00 dras de tre lyckliga vinnarna:). 

Missa inte detta gyllene tillfälle att medverka i bloggens första lotteri! Länka på ;)...

                          Lev väl!
                          /Lotta


12 kommentarer:

  1. Grattis Lotta! Har alltid lika trevligt här hos dig så jag kommer tillbaka om o om igen:) Har jag tur så älskar jag vanilj..:)Susanne H

    SvaraRadera
  2. 10000! Häftigt, grattis Lotta!
    Gillar att komma hit å inspireras å att läsa om dig. Mycket lyckosam mejsling av bloggen tycker jag.
    Skog är doften för mig :)
    Kramar Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åååh så kul att höra! Vad glad jag blir :)

      Radera
  3. Grattis till jubileet! Jubileumet! (Vad heter det??)

    Och jaaa!! Tävling!!

    Jag vill vara med och tävla, för jag är såå nyfiken just på Munkholms doftljus. Har sett att "konkurrenten" i byn har tagit hem MASSOR av dom ljusen...hmpff. ;o)
    Och vinner jag är det ju VANILJ som är "min" doft!

    Jag ska FÖRSÖKA länka, så jag kan få 2 lotter, men jag lovar inget...Skulle vilja lägga tävlingen i kolumnen vid sidan liksom, men det känns som överkurs. Så himla teknisk är jag ju inte...

    Kram å GLAD PÅSK!!

    SvaraRadera
  4. Och ja! Jag såg FÖRÄNDRINGEN direkt!
    Känns rent och fräscht!

    SvaraRadera
  5. Och jag glömde säga: Bilden är heeelt underbar!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den! Den har jag tagit på mitt lilla favoritträd som ligger strax nedanför där vi bor. Tyckte att den passade bra här på bloggen :)

      Radera
  6. Ett stort grattis till det fina besöksantalet på bloggen. Det är du verkligen värd för all värme du sprider här i bloggvärlden. Och jag tycker om din förändring här inne på bloggen. En fantastiskt vacker header och en harmoni som återspeglar dig. Härligt! :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina fina ord Lotta! Värmer ända in i hjärteroten :)

      Radera
  7. Jag är så glad att jag hittat in till dig och vill gärna vara med i din tävling.

    Läser att det är ditt favoritträd på bilden, förstår det. Bor ni så nära havet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp Anna! Bor väldigt nära havet :)

      Radera