lördag 30 mars 2013

De lyckliga vinnarna

Just en snygg lotteriföreståndare jag är som glömde att meddela vinnarna i mitt lilla jubileumslotteri i förra inlägget!

Det är många som har kikat in hos mig, men bara fyra som har meddelat att dom vill vara med i lotteriet, så det blev många vinnare. Mannen fick agera lottdragare, så eventuellt missnöje med fördelningen hänvisar jag till honom ;).


Och vinnaren till doftljuset från Munkholm är Anna Svensson. Grattis! Maila mig din adress och vilken doft du önskar.

Vinnaren av produkterna till det lilla hemma SPA:et är Miss Juni.
Grattis du oxå!! 

Och till sist har vi vinnaren av en ekologisk tvål från Munkholm; Maria. Grattis! Maila efternamn och adress så har du snart ett paket i brevlådan.

Eftersom det bara är en tävlande kvar så tycker jag att det känns bäst om även denna kvinna får ett pris. Susanne H, du får oxå en tvål från Munkholm. Jag har på känn att du är Simrishamnare, så titta in till mig en dag och välj vilken du vill ha.

Maila till Brunnshälsan på info@brunnshalsan.se, så har ni snart era små paket.

                   Ett stort tack till er alla!

                             Lev väl!
                             /Lotta

 

6 kommentarer:

  1. Va??? Är det jag som har vunnit?!!! Chockad! Brukar aldrig vinna någonting. Men vad roligt! Jag skulle gärna vilja ha doften forest.

    Du kan maila mig på; sv.magnus@bredband.net

    Tjoho, vad glad jag blev!

    SvaraRadera
  2. Oj, nu är jag lite vimsig, jag skulle visst maila dig. Ska bli....

    SvaraRadera
  3. Men nu hittar jag inte din mailadress???

    SvaraRadera
  4. Ett stort grattis till vinnarna! :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Åååh, det är såå rooooligt!!
    Jag är inte ett dugg bortskämd med att vinna, men nu så!! Jiii-haaa!!!
    Jag såg detta igår när vi var iväg, och jag surfade lite från fjånen. Men pallar inte skriva på i-phonen, men nu så!
    Tack snälla, snälla, snälla MANNEN som såg till att jag vann! ;o)
    Jag har absolut inga invändningar mot resultatet!

    SvaraRadera