måndag 31 december 2012

Gott Nytt År!!

Idag blir det en kortis här på bloggen, men jag vill ju så gärna passa på att önska er alla ett gott nytt år.

Själv skall jag tillbringa nyårskvällen och natten i "vårdverkligheten". Jag har jobbat natten som gick, och har ytterligare två nätter framför mig... Men eftersom jag har turen att ha världens bästa jobbekompisar så blir det bra så här oxå.

Det som är annorlunda är att det är första gången jag firar utan mina pojkar sedan dom kom in i mitt liv.
Första nyåret utan mannen sedan vi träffades för 18 år sedan... Första nyåret utan sönerna... (Yngsten har åkt till min fyrverkeritokiga lillebror i Kävlinge, och äldsten skall ha partj för 14 jämnåriga herrar...) MEN mannen har patrulltjänst och är bara ett par minuter från hemmet - om i fall att...

Så med hopp om ett fint 2013 önskar jag nu er alla fina vänner i bloggvärlden ett riktigt

         GOTT NYTT ÅR !!

                                                               Lev väl!
                         /Lotta

1 kommentar: