söndag 23 december 2012

Dan före dopparedan

Jaha, då var vi snart framme vid "målet" för decembers hysteriska rusch - JULAFTON!
Det är i dag själva julesäcken ska knytas ihop, och allt ska vara färdigt och fixat. Just nu sitter jag här och slösurfar på datorn, samtidigt som jag försöker följa en film på TV. Njuter av lite glögg och annat gott...





... och har fullt sjå med "min lille kille" (kaninen Lilleman...), som har fullt upp med julgranen och julklapparna. Kan berätta att han tycker att granen är rena rama smörgåsbordet, och hans andedräkt luktar väldigt fräscht av granbarr!

Efter att ha gått av i morse efter två nätters sjukhusjobb har jag hunnit med en hel del idag. Lite pyssel...
Hjärtan som pyntas...
...och blev julfina :)
... och så har jag gjort lite dekorationer som jag ska sätta på kyrkogården i morgon. Det är första julen för mig som jag inte har några mor- eller farföräldrar kvar i livet, så jag tänkte att de kunde ha det lite fint på sina viloplatser.

Till mormor och morfar

Till farmor och farfar
Och sedan har vi även hunnit med helgens första julsammankomst, idag hemma hos svärföräldrarna.

Nu väntar inslagningen av några paket till, sedan kan tomten komma :)!!

                          Lev väl!
                          /Lotta

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar