söndag 2 december 2012

1:a advent


Tänk, idag är det första advent! Så snabbt tiden rusar iväg...
Men vilken advent sen! Snö!! Det är inte så ofta vi får ha det här nere i vår del av landet. Inte utan att man får lite jul-feeling :).

Nu har jag varit igång med dagjobb/nattjobb/kurs sedan den 4:e november i ett sträck utan en endaste ledig dag. Ska strax gå på min sista jobbenatt på några veckor, och sedan väntar bara tre dagars jobb på salongen. Sen är jag ledig i FEM dagar!! Behöver jag säga att jag längtar??
Och då kommer jag att åter kunna "bomba" er med recept, tips mm här på bloggen ;).

Mys vidare med glögg, ljus och allt vad en 1:a advent innebär.

                           Lev väl!
                           /Lotta

1 kommentar:

  1. Idag är det ANDRA advent, och jag som inte ens fått upp någon adventsstake...jo, dom elektriska i fönstren, ingen ingen sådan där man eldar på varje söndag...skärpning!

    SvaraRadera