fredag 5 oktober 2012

Välkommen helg!

Fredag igen! Jag tycker att det känns som om veckan består av måndagar och fredagar. Det går liksom så himla fort!!

Idag har jag arbetat hemma. Ringt kunder, fakturerat, fortsatt förberedelserna inför kommande två lördagar. Har skrivit en himmelens massa etiketter och innehållsdeklarationer - FÖR HAND!! Det är ju ett hantverk det här med att skapa egna produkter, och då tycker jag att det blir fint med handskrivna etiketter. (Tycker kanske inte dom som inte kan läsa mina "kråkfötter"...)




Och sedan är det en farligans massa flaskor och burkar oxå...

Lugnet har lägrat sig, huset är städat och i ordning, kylskåpet påfyllt. Mammahjärtat njuter med båda sönerna hemma. Mannen på rajtan tajtan med jobbet. Osså jag här hemma med laptopen i knäet ackompanjerad Aerosmith på Spotify. Handbollsmatcher lördag och söndag (som supporter till sönerna). Inget jobb förrän söndag natt.

Tacksam, tacksam, tacksam är jag... Välkommen helg!

                         Lev väl!
                         /Lotta
 

1 kommentar:

  1. De ser jättefina ut, dina små te-påsar!
    Och jag tycker absolut det är värt det, att lägga tid på att skriva för hand!!
    Det gör SÅ mycket!
    Anna´s Idéer som jag har, hon gör 100-tals fina kuvert av olika tapetrester, som hon skickar ut ett par gånger till alla oss kunder. Med lite olika prover på hennes fina papper.
    Och så textar hon adressen för hand, så otroligt vackert! Jag blir lika glad varje gång jag får ett sådär fint brev i lådan!!

    Lycka till kommande lördagar!!!!

    SvaraRadera