söndag 28 oktober 2012

Ögongodis

Idag måste jag bara visa er riktigt ögongodis! I samband med att yngste sonen spelade match passade jag på att besöka en blogg-vän och affärskollega i hennes lilla butik; "Butik Älva".

En riktig liten pärla! Mycket smakfullt och mysigt, och varenda pinal handplockad med mycket känsla och värme.

En box för rödvin blev det för mig
Så vackert exponerat på vackra gamla bord och skåp...




Precis min stil! Tänk er så mycket "jag vill ha grejor" på en så lagom yta. Rena rama godisaffären!!
Och ett stort tack till Jessica som öppnade upp för mig fast det är stängt på söndagar. Det kallar jag service det!

"Affärsinnehavarinnan"
Så för er som har vägarna förbi Torggatan i Hörby vill jag bara säga: MISSA INTE denna jättefina lilla butik!! Och för er som inte har vägarna förbi går det fint att besöka deras webbutik som du hittar här .

Nu en timme på soffan för min del, sedan väntar en natt i vårdverkligheten igen :)...

                         Lev väl!
                         /Lotta

3 kommentarer:

  1. Men åhhh! Tack snälla!
    Såklart vi öppnar upp när vi får så fint och långväga besök! ;o)

    Så fint du fått till det, och tänk...att du har lyckats länka!! (Fick du hjälp av sonen?) :)

    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. En liten petitess kanske, men...butiken finns (och vi bor) på Torggatan! ;o)
    (Parkgatan var där vi bodde tidigare...)

    / J

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aja baja på mig då! Tyckte att det var Parkgatan vi svängde in på - men sedan var där ju ännu en sväng... är det jag missade! Sorry!! Rättat till misstaget :).
      Och länken jag gjorde igår fixade jag helt och hållet själv!! Oj vad man lär sig nytt hela tiden...

      Radera