onsdag 31 oktober 2012

Flitens lampa...

... lyser i min lilla vrå så här på höstkanten. 

Jag har så mycket "görande" i händer och huvud, och detta måste bara komma ut. Senaste projekten är pulsvärmare i ull (helt utan "sticksighet").


Yngste sonen är den ständige optimisten - trodde att jag hade fixat till alla dessa ikväll under tiden han var iväg på handbollsträning :)... 
Nja, förvisso är jag ganska snabb när jag handarbetar, men inte riktigt SÅ snabb. Men ett par av dom vita har jag gjort nu ikväll...

Dessa finfina home-made pulsvärmare kommer att säljas med skavanker och allt på Brunnshälsan, så varmt välkomna om ni är "sugna" på ett par :).

                         Lev väl!
                         /Lotta

2 kommentarer:

  1. Så söta!!!

    Och tack för brödreceptet inunder! Måste prova att baka det. Jag är ju som du vet en riktig kakälskare men gillar också att äta sunt och nyttigt, tro det eller ej:-)


    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Dom är ju jättefina!!
    Blir såå imponerad av alla er som kan sticka, virka, sy...

    Kram!

    SvaraRadera