lördag 6 september 2014

Mera dofter!


Juli eller september? Ja, man kan ju verkligen undra. När jag steg upp klockan tre i eftermiddags hittade jag mannen solandes vid poolen. Här på Österlen har det varit vackert väder med högsommarvärme, och det känns inte alls som att vi är en vecka in i höstens första månad.

I min lilla örtagård är det grönt och blommande, och det finns så mycket att ta tillvara fortfarande. Och en sån dag som idag är det idealiskt att plocka in till torkning. Idag blev det ringblommor och timjan som hamnade i torken - det doftar underbart i köket kan jag berätta! Doften av timjan blandad med doften från en äppelkaka i ugnen blir en minst sagt intressant kombination för näsan :).





Det där med dofter ja - det har det ju handlat mycket om här i bloggen denna veckan. Idag har en annan bloggvän skrivit om mina parfymer på sin blogg, dock en annan doft än den som avhandlats tidigare i veckan. En nöjd kund kan man väl säga :)... 
Tack snälla Susanne för dina fina ord! Här kan ni läsa hennes inlägg.

Fortsatt fin "sommarhelg"!

/Lotta

2 kommentarer:

  1. Jag är SÅ nöjd med doften, så nöjd att en annan FB-vän ville beställa en likadan!

    Kram från en mycket nöjd kund! <3

    SvaraRadera
  2. Härligt när man hittar en doft som verkligen är rätt!

    Kram

    SvaraRadera