onsdag 24 september 2014

Idag är ingen vanlig dag...


...för det är Lottas födelsedag. Som jag inte ska fira. 
Vill inte, känner inte för det och orkar inte. Jag har jobbat fem nätter av sex möjliga, och känner mig ganska sliten. Skall på ett likadant pass på lördag...

Men lite firad har jag blivit idag. Bästa väninnan sms:ade klockan sex i morse och undrade om jag ville äta lunch med henne idag. Såklart ville jag det - alltid lika roligt att träffa henne. Och vips så blev jag bjuden på födelsedagslunch :)!

En lugn och skön hemmakväll med en god middag är vad jag planerat för resten av min dag, inget annat. Det är jag fullständigt nöjd med.

Ha det gott!

/Lotta

2 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen! Lunch med bästa väninnan och god middag i kväll är väl inte fy skam det ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis Lotta! Hoppas att det blev precis en sådan födelsedag du ville ha.
    Måste tala om att jag är jättenöjd med parfymen! Kommer nog att prova någon annan doft från dig också så småningom.
    Ha det fortsatt fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera