tisdag 8 januari 2013

Kärlek på flaska

Äntligen finns äkta kärlek på flaska i Brunnshälsans ekobutik!

Det jag talat om är de fantastiskt fina Hermitage oljorna. Det är högklassiga eteriska oljor från England, men en renhet och klarhet som är enastående.

Äkta kärlek!!

Jag är så glad och tacksam över möjligheten att få tillhanda hålla dessa, och att få lov att använda mig av dessa dagligen. Dofterna är helt underbara! I hudvård, i parfym, i aromalampa, i bland i mat... Den terapeutiska effekten är inte att förglömma - de har en sådan renhet att de är av medicinsk kvalité. Dom är mina bästisar helt enkelt!

För er som är nyfiken på dessa små sötnosar - Välkommen in i butiken och dofta och bli förälskade :)...

                             Lev väl!
                             /Lotta

1 kommentar:

  1. Kärlek på flaska...det brukar nå´ra roliga grabbar stå och sälja på Malmöfestivalen oxå! Fast då är det en helt annan dryck...med helt andra biverkningar... ;)

    Sv: Skönt att jag inte är heeelt ensam i detta!!

    SvaraRadera