fredag 18 januari 2013

Den finaste gåvan

Idag har finaste Karin gjort sin absolut sista arbetsdag hos mig i butiken. Det känns riktigt sorgesamt...
Vi har arbetat vid varandras sida sedan maj förra året, och har haft väldigt kul tillsammans. Kunnat diskutera livet i stort och smått, andlighet, barn - ja, allt möjligt...

Karin är en varm, rolig och kreativ kvinna med en väldigt konstnärlig ådra. Hon har ofta suttit och skissat mellan kunderna, och jag har hyst djupaste beundran över hennes teckningar där motivet oftast är de sötaste små älvor man kan tänka sig. Och vad tror ni då jag fick idag (en försenad julklapp...)?

Den finaste gåvan...




En tavla med den sötaste lilla älvan man kan tänka sig! Och på baksidan några fina, väl valda ord till mig (men dom är mina privata...) Så glad jag blev!! Verkligen en gåva från ett hjärta rakt in i ett annat. Och så rörd jag blev. Kände tårarna...




Tack snälla, fina Karin!! Och jag önskar dig all lycka i dina framtida projekt.

Och till er andra; en riktigt fortsatt go´ fredagskväll!

                           Lev väl!
                           /Lotta

 

                   

1 kommentar:

  1. Underbart med så personliga presenter!!

    Förstår det måste varit SÅ tufft att "göra dej av med" Karin!

    Kram!

    SvaraRadera