fredag 25 januari 2013

Blossom och jag

Jaha, då va det fredag igen. Är det så att veckan bara består av måndagar och fredagar?? Veckan som gått har passerat i en rasande fart. Mycket jobb på salongen med fullbokade dagar, workshop i onsdags och i dag har jag jobbat i butiken.

När det är så mycket jobb är det lite "meckigt" att få till det där med träning, så denna veckan har det blivit lite mer tunnsått av den varan. Men i måndags provade jag på ett danspass (INTE min grej!!), och efter jobb i dag var jag på ett spinningpass (mer min grej...). Det är härligt att träna i grupp när svetten lackar och man får den där härliga endorfinkicken som belöning för ens slit :).

Men nu har jag också skaffat mig en ny träningskompis. jag har tänkt mig att vi ska bli BFF som sönerna säger (BFF= Best Friends Forever). Det är Blossom...

Jag har tänkt mig att vi ska spendera många timmar tillsammans hon och jag. Första daten är tänkt att bli av i morgon eftermiddag när jag har stigit upp. Två sprillans nya Yoga- DVD:er har jag köpt, så här ska tränas! Jag kommer att bli som ett gummiband i kroppen tror jag :)...

Och nu önskar jag er alla en fortsatt fin fredagskväll. Själv ska jag snart bege mig till nästa jobb - har jobbehelg IGEN. Fyra nätter i vänten...

                            Lev väl!
                            /Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar