söndag 6 april 2014

Lite av varje


Idag har det varit en sån där "lite av varje söndag" som hasat sig fram i sakta mak. Sovmorgon, lång frukost med lite av varje på bordet, ett besök i en handelsträdgård där strutbräken och hostor blev inköpta. Strykning av tvätt, och till sist bakning av en bärpaj och en sats "smålandsberg". Där emellan lite slösurfande runt på olika bloggar.


En söndag som fallit väldigt väl ut enligt mitt tyckande, (jaja - lite sol oxå så hade det varit helt perfekt).


Nu tänkte jag ge mig ut en stund och se till att dagens inköpta växter hamnar i jorden, och förhoppningsvis kommer vi att till sommaren få en lummig hörna vid vår pool. Hitintills har det mest sett ut som "kom och hjälp mig" i detta lilla hörn.

Go´söndag på er alla!

/Lotta

4 kommentarer:

  1. Lycka till med inköpens framtid. Den där bärpajen såg ruskigt god ut. Kram Bosse

    SvaraRadera
  2. Min söndag så ut ungefär som din. Fast än har jag inte "vågat" gräva ner så mycket i jorden. Förhoppningsvis är frostnätterna över nu.
    Kram och ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Då önskar jag lycka till med lummigheten :-)

    SvaraRadera
  4. Va!? Har ni inte sol?
    Det har vi :)
    Kram!

    SvaraRadera