onsdag 24 april 2013

Inspirerande!

Idag har jag gjort tråk-jobb i datorn. Håller på att färdigställa inventeringslistorna så att jag kan lämna vidare till min revisor inför deklarationen. Det är verkligen inte kul!!

Men vilken miljö jag har suttit i! Ett riktigt glad-piller som absolut har underlättat idag. Utsikten från hörnan jag ockuperade...
Sämre kontorslandskap kan man absolut hamna i, eller hur :)?

Jag klarade för övrigt dagen fint. Fick välja mellan att rasta två BAMSESTORA hundar eller passa butiken. Valde butiken, och lyckades hantera både kassan och kortterminalen. Kunde hjälpa en kund att hitta vad hon sökte bland alla plantor, och sist men inte minst - handlade inget med hem!! Men jag har också haft god tid på mig att kolla in allt jag vill ha. En annan dag...
Vill ha!

Vill oxå ha!

Och vill ha!
Nu väntar tre nätters jobb, så en kopp te och sen iväg för min del.

                                                         Lev väl!
                            /Lotta
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar