torsdag 11 april 2013

En svettig Bambi

Nu är jag "på benen" igen, om än något darriga sådana. Typ som Bambi på isen...

Efter att ha legat "pall" i sängen i två dagar var det i morse bara att upp och hoppa, och se glad ut. Full dag på salongen med start kl åtta. Massager, ansiktsbehandlingar, vaxnigar och färgningar av fransar och bryn. Med andra ord en blandad kompott.

"Stärkt" av en kopp te till frukost (aptiten har inte infunnit sig än...) var det bara att skrida till verket. 50 min klassisk massage var dagens första behandling. Tja, vad ska jag säga? Kallsvettig och dan, men det gick ju bra. Nästa behandling - en timmes ansiktsbehandling; kallsvettades... Och så fortsatte dagen så tills klockan 18 när det var dags att checka ut. Kanske hade varit läge att stanna hemma ytterligare en dag :)?

Men nu sitter jag här hemma i favorit fåtöljen mad datorn i famnen och bara har det bra.

Och så till sist en detox uppdatering; Lite si och så med det. Har på de senaste tre dagarna fått i mig två små tallrikar yoghurt, en bägare Skyryoghurt och en liten bit vattenmelon. Alltså har jag "fuskat" och ätit "ko-yoghurt", men det är det jag har varit sugen på. Får se om jag kan ge mig på lite mer hard-core detox i morgon igen...

                         Lev väl!
                         /Lotta  

1 kommentar:

  1. Tack för det ljuvliga ljuset! Har länkat till dig...

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera