onsdag 3 april 2013

Färdig kalasad

Då är vi färdigkalasade igen här hemma. Yngste sonen fyller 15 år idag, och har blivit firad enligt konstens alla regler med önskefrukost och (skön)sång av mig i morse. Ikväll har det varit "partaj" med tacobuffe´ och prinsesstårta, helt enligt jubilarens önskemål.

Själv har jag varit och jobbat i lilla butiken. En massa skrivande av skyltar... Och så blev det ju precis som befarat - lite shopping innan hemgång. Skulle ha blivit något vårfint att ha på trappan, men det "bidde" fyra krukor med kryddörter :)...
Lite taskig bildkvalite´, men visst är det en riktig glad-påse??

Och imorgon då? Då börjar stora vårstädningen av kroppen efter allt kalasande och påskens syndigheter. Då påbörjar jag en detox period. Vet inte riktigt hur länge den ska vara. Kanske en vecka, eller två eller tre. Sist jag gjorde det detoxade jag i tre veckor, och attans vad pigg jag blev.

Så nu blir det "bara" frukt, grönt och nötter ett tag framöver. MUMS!!

                           Lev väl!
                           /Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar