tisdag 9 april 2013

Överbevisad

Jag är överbevisad! Fick så jag teg! Inget att ta miste på...

Dagens inlägg här på bloggen är en direkt fortsättning på gårdagens där jag berättade att jag måste vara magsjuk eller ha feber för att förstå att jag är sjuk.

Ja, det är jag nu. Sjuk alltså. BÅDE magsjuka och feber!! (Någon mer än jag som funderar över universums högre makter?) Blev helt plötsligt jättekass i natt på jobb. Frossa, illamående och kräkningar. Fick köra hem strax innan tre... 

Illamåendet har gett med sig nu, men i stället har jag feber och ont i kroppen, samtidigt som förra veckans hemska huvudvärk har kommit tillbaka. Inte kul alls! 
Och jag som skulle jobba min första hela dag i lilla butiken på MaKalösa Trädgårdar i morgon. Av det blir det inget kan jag säga. Och nästa vecka är jag på kurs hela veckan... En minst sagt hackig start för mig. 

Men vissa saker råder man inte på, och jag är som sagt överbevisad - i dag är jag verkligen sjuk!

                          Lev väl!
                          /Lotta

1 kommentar:

  1. Usch och blä och fy!
    Jag kräker i princip aldrig!
    Sist var på nyårsdagen och det var både ovanligt - och orättvist!! =(

    Jättestort tack för min lilla spa-vinst!
    Och för lypsylet! Jag HOPPAS jag kan bli beroende av det istället, eftersom det låter lite nyttigare än idomin...jag ska prova, absolut!
    Och jag ser verkligen fram emot en kvälls avkoppling med lite lyxiga spa-grejs i ett varmt bad! Kanske till helgen? När sambon jobbar?

    Kram på dej och KRYA PÅ DEJ!!!!

    SvaraRadera