måndag 15 april 2013

Vart tog den vägen??

Ja, vart tog den vägen? Den utlovade solen och värmen...
Den var inte i Simrishamn i alla fall. Och jag som hade planerat för lite trädgårds- och planteringsjobb. Av det blev det inget.
Istället nöjde jag mig med att titta, drömma och önska...
Tulpanpelargon
Måste säga att jag blev lite smått förälskad i dessa pelargoner!

Men i morgon åker jag iväg på pedagogutbildningen igen, och då är det INTE lämpligt att inhandla mer grönska. Inte mannens starka sida att hålla liv i dessa om man så säger... 
Min hortensia har åkt på "kollo" till mamma denna vecka, annars hade den blivit en eternell till på söndagkväll när jag kommer hem igen :).
Vår!!
                                                        Lev väl!
                           /Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar