måndag 5 maj 2014

Nöjd!

Grillad sparris, feta och grönsaker
Så är mina fyra detoxveckor över.
7,1 kg lättare, piggare och med klarare hy kan jag glatt konstatera att det var inget dumt infall jag fick den där helgen för lite drygt fyra veckor sedan.

Helgens arbete är avklarat, och nu har jag SEMESTER :)!! Nästan 14 dagars ledigt från sjukhuset. (ska vara i butiken på onsdag, så helt ledig är jag inte än). I eftermiddags när jag vaknat bar det iväg till Malmö för att tillbringa ett mysigt dygn tillsammans med moster och mamma.

Just nu sitter jag och bloggar från min kära moster I:s soffa. Mamma och I kockar ute i köket, och en helt ljuvlig doft sprider sig i lägenheten. Kan undras vad som bjuds? Med all säkerhet något väldigt gott!

Auberginecurry med quinoa

Dagens bilder är de senaste två dagarnas middagar hemma. Gott som vanligt ;)!

Ha det gott!

/Lotta




 

4 kommentarer:

  1. Vad du gjort det bra! Men det kanske går lättare när man känner att man mår bättre.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Susanne! Absolut går det lättare när man känner att det gör gott samtidigt som man själv blir lättare :).

      Radera
  2. Imponerander! Grattis :-) Nästan så att jag är beredd att testa...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Tycker absolut att du ska testa. Man måste ju inte tvunget dra till med fyra veckor första gången man detoxar...

      Radera