torsdag 27 juni 2013

Snart...

Snart är jag en fri kvinna! Skilsmässa på gång - men INTE från mannen. Han vill jag bestämt inte vara utan!!

Nej, det börjar närma sig slutet på mitt jobb på salongen. Min dröm som förvandlades till en mardröm av olika anledningar. Så imorgon är sista dagen... Känns bra. Riktigt bra!


Annars just nu; jobb, jobb och lite mer jobb. Osså lite torkning av örter så fort solen tittar fram och det är torrväder. På tork just nu är mynta. Det kan man aldrig få för mycket av. Så himla gott att göra te av och att ha i mat och kakor. Och såklart mojito för dem som gillar det. Själv har jag aldrig smakat det...


Bara imorgon - sen blir det vila! Gillas!! Superdupermycket...

                             Allt gott!
                             /Lotta

                          

1 kommentar:

  1. Jo en och annan Mojjito har nog slunkit ner. ;)

    Annars så har jag inte använt just Mynta så mycket. Men väl andra örter i maten.

    Kram

    SvaraRadera