måndag 26 november 2012

Veckan som gått

Nu är jag tillbaka igen efter fantastiska och omtumlande dagar i det lilla torpet i skogen.

Kl 07.00 - dagen gryr


Vi har jobbat med guidade meditationer, och har vandrat ut och in ur själens djupaste vrår. Jag känner mig just nu som att jag befunnit mig i en själslig tvättstuga; tvättad, centrifugerad och torktumlad. Ute ur, tumlaren aningen tilltufsad, men ren och fin.

Änglar och eteriska oljor...
Med på vår resa finns ständigt de eteriska oljorna, dessa fina små hjälpare, som jag inte längre vare sig kan eller vill vara utan...

Miljön hemma hos Lena och Angelo är så vacker, helande och vilsam i all sin enkelhet. Tända ljus i massor...

... över allt från morgon till kväll. God mat. Härliga dofter. Fina människor. Fantastiska djur. Förtrollande skog...

                ... Vad mer kan man önska??

(Tja, kanske lite mer ledighet - ska jobba inatt...)

                        Lev väl!
                        /Lotta

4 kommentarer:

  1. Åh vad inspirerande! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en ynnest att få lov att vara där kan jag lova Stina! Kram!

      Radera
  2. Det låter verkligen HELT underbart för kropp och själ! ♥

    Fina du...TACK för film-tipset! ♥ Jag har satt en av sönerna i arbetet med att ladda hem filmen. :) Kanske blir det film redan i kväll!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Det låter hur spännande som helst...och det där med att känna sig som man legat i en torktumlare...ibland är det PRECIS vad man behöver!

    Hörby-kram! :)

    SvaraRadera