torsdag 15 november 2012

Nöjd och trött

Landat nöjd och trött i soffan efter en lång, men rolig arbetsdag. En god kopp te, smoothie och tända ljus. Ansiktsmask efter rengöring och peeling.

Har i eftermiddags haft inspirationsföreläsning om örter tillsammans med Karin från MaKalösa Trädgårdar. Vi var inbjudna att prata för personal på sjukhuset här i vår lilla stad, så det var mina arbetskamrater som var åhörare :).

Närmare 40 personer kom glädjande nog och lyssnade på oss. 
Jag måste säga att jag tycker att det är vansinnigt kul att vara ute och prata örter och eteriska oljor med folk!! Karin hade med sig kryddörter,och jag hade med mig egengjorda hudvårdsprodukter och Aleppotvålar och lite annat smått och gott från Brunnshälsan.
Kvällens favortiter
Det är så härligt att se folk prova, dofta och smörja med salvor och oljor. Favoriten idag blev nog Aleppotvålarna som många köpte med sig hem, denna drottning bland tvålar...

Stort tack till Christina som bjöd in, stort tack till alla åhörare för visat intresse, och stort tack till Karin för gott samarbete!

                            Lev väl!
                            /Lotta

2 kommentarer: