tisdag 20 november 2012

Liten paus

Väskan är packad, och om lite drygt en timme är jag på resande fot igen - på väg mot de Sörmländska skogarna. 

Det är kursdags igen. "Min" älskade pedagogutbildning, som jag känner gör mig till en mycket bättre människa. Lugnet, insikterna, eftertänksamheten... Det nära och intensiva umgänget med fina, fina människor berikar mitt liv på ett mycket speciellt sätt. Svårt att beskriva med ord, men det finns i mitt hjärta...

Så nu tar jag en veckas paus från bloggen, familjen och det "vanliga" livet. Vi ses på måndag igen :)!

Lite ljus i höstmörkret
                            Lev väl!
                            /Lotta

2 kommentarer:

  1. Jag har något till dig på bloggen:-) Du får kolla när du kommer hem!!

    Trevlig resa! Låter underbart!

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  2. Det låter alldeles alldeles underbart!
    Ha en skön helg!
    Kram på dig!

    SvaraRadera